Voormalig jeugdlid DHL tekent profcontract bij Sparta

19 april 22:00  Voormalig jeugdlid Jorn Triep heeft zijn eerste profcontract getekend bij Sparta Rotterdam, de club die hem op 12-jarige leeftijd gescout heeft en een volledige jeugdopleiding heeft gegeven.meer »

Ons Paastoernooi in beeld

5 april 19:45  Een terugblik op een mooi maar nat Paasweekend seizoen 2024/ 2024.meer »

Nieuwe bestemmingen oud DHL tenue

19 maart 13:15  Dit seizoen heeft DHL een nieuwe kledingleverancier. De oude kleding gaat echter niet verloren. Op initiatief van een aantal DHL-leden komt deze kleding op plekken terecht waar ze hier nog vele uurtjes sportplezier in kunnen beleven.meer »

Vrijwilligers Paastoernooi

25 februari 19:30  De Paasdagen staan eind maart alweer voor de deur en dat betekent ook dat het tijd is om ons eigen jeugdteornooi te organiseren.meer »

Ga naar archief