Aanmelden leden

Welkom bij sv DHL!

Hieronder volgt de informatie waar u wellicht naar op zoek bent mocht u lid willen worden van onze vereniging. Mocht de vraag er niet bijstaan neem dan contact op via ons e-mailadres [email protected] of per telefoon 015-2131572.

U bent ook altijd welkom op onze club om de sfeer te proeven of om even rond te kijken. Onze vrijwilligers zijn er om u te informeren bij vragen of om u door te verwijzen naar de juiste persoon.

• Informatie m.b.t. de hoogte van de contributie is hier te vinden
  • Voor informatie over de kortingsmogelijkheden klikt u hier
  • Het aanvraagformulier voor de korting van de Delftpas/Rotterdampas vindt u hier
  • Voor vragen kunt u via de contactpagina contact opnemen

Wil u of uw kind een keer komen kijken of mee trainen? DHL heeft het beleid dat er altijd eerst kennisgemaakt wordt voordat we tot inschrijving overgaan. De coordinatoren zijn er om een afspraak mee in te plannen.

Mini F
Jonge kinderen tussen de 4 en 6 jaar die kennis willen maken met het voebal kunnen vrijblijvend meetrainen met onze mini-F op zaterdagochtend. Inschrijving is niet noodzakelijk. Lees hier meer info!

fbcover.png