Uitschrijven

Opzeggen, overschrijven en wijziging activiteit

Wij hopen het natuurlijk niet, maar wil je als lid opzeggen of je laten overschrijven naar een andere voetbalvereniging, lees dan hier goed wat je moet doen.

Opzegging
Opzegging kan slechts alleen schriftelijk doormiddel van onderstaand formulier.

Mondelinge opzegging via bijv. de trainer, begeleider of andere kaderleden worden niet geaccepteerd. De opzegging van het lidmaatschap moet voor 1 juli geschieden. Uiteraard moeten alle verplichtingen van het lopende verenigingsjaar zijn voldaan zoals gehele contributie, eventuele openstaande administratieve boetes en de kleding/tas dient correct en volledig te worden ingeleverd. Indien er niet (tijdig) is opgezegd (voor 1 juli a.s.) dan betekent dit dat u nog minimaal een seizoen contributie enz. verschuldigd bent en u ontvangt hierover in augustus een factuur per mail.

Overschrijving
Wat te doen als je overstapt naar een andere voetbalvereniging?

- Je moet je bij deze vereniging aanmelden
- Je zegt je lidmaatschap op bij sv DHL voor 1 juli a.s. via onderstaand formulier.

De nieuwe voetbalvereniging zal een verzoek tot overschrijving aan de KNVB richten. Via het KNVB administratie systeem worden wij geïnformeerd over de overschrijving die pas wordt goedgekeurd indien aan alle verplichtingen is voldaan.

Wijziging activiteit

Mocht u het komende seizoen van activiteit gaan wijzigingen bijv. van spelend lid naar niet spelend lid dan dient dit tijdig (voor 1 juli a.s.) te melden via opmerkingen op onderstaand formulier.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de medewerking!

Mail de ledenadmistratie bij vragen.

Uitschrijven

Wanneer je geen voetballid bent graag 'anders' invullen. Vermeld de activiteit bij 'opmerkingen'.

Wanneer je in een voetbalteam speelt geef dan aan in welk team.

Bijvoorbeeld een verhuizing, blessure of conflict.

* = verplicht