Nieuwe bestemmingen oud DHL tenue

19 maart 2024 13:15

Dit seizoen heeft DHL een nieuwe kledingleverancier. De oude kleding gaat echter niet verloren. Op initiatief van een aantal DHL-leden komt deze kleding op plekken terecht waar ze hier nog vele uurtjes sportplezier in kunnen beleven.

Via Hans van Karsen, o.a. oud-leider van DHL 1, komt een deel van de kleding in Suriname terecht. Hans woont hier al vele jaren en weet voor de kleding een mooie bestemming te vinden in Suriname. Op bijgevoegde video's wordt de net aangekomen kleding gesorteerd.
🎥 Bedankje uit Suriname
🎥 Sorteren van de kleding

Ongeveer 100 shirts en 100 broekjes zijn via een kennis van een DHL-lid naar Zuid-Soedan gegaan en heeft daar vele kinderen en volwassenen blij gemaakt, zoals op de foto’s van enkele scholen en kindertehuizen te zien is. De outfit van DHL met het logo van de vereniging is dus op meerdere plekken in de wereld te zien en is uiteraard ook een mooi voorbeeld van duurzaamheid”.

Soedan_1.jpg

Soedan_2.jpg