DHL in het nieuws

27 november 2023 18:45

Veel media aandacht rond ons vlaggenschip deze zaterdag 25 november.

FC Zoetermeer kwam met de nieuwe spelersbus naar de Brasserskade en werd gevolgd door het team van Hart v Nederland. De Leeuwen hadden wel zin in een stuntje en roken kansen tegen de koploper. De eerste helft was er nog geen sprake van vuurwerk. Pas na de 1-0 van Jessy v Willegen vlak na rust werd de spanning opgevoerd. Zoetermeer ging vol in de aanval op zoek naar de gelijkmaker. Met knappe reddingen wist de doelman DHL lange tijd op voorsprong te houden. We waren zelfs nog een paar keer dichtbij de 2-0. Kort voor het verstrijken van de officiële speeltijd scoorde FC Zoetermeer alsnog. En zo ging er 1 punt met de bus mee retour. Zonde voor DHL, maar trainer Tayyab Chaudhry kan  trots zijn op de prestaties van zijn selectie dit weekend. Kijk voor meer foto's en het wedstrijdverslag op Haaglanden Voetbal.

DHL 2 - Concordia 2-1

DHL 1 - Zoetermeer 1-1

Op maandag 27 november een artikel in het AD over o.a. de doorgroeimogelijkheden van onze club en die van onze jonge talenten.

IMG-20231127-WA0000.jpg
Bron: Haaglanden voetbal, AD Delft