Ledenadministratie

Wij vragen je om wijzigingen in je persoonsgegevens meteen door te geven, bijvoorbeeld als je bent verhuisd, of een ander e-mailadres of telefoonnummer hebt gekregen. Dit doe je door een e-mail te sturen naar [email protected]. Ook kun je zelf in de Voetbal.nl app van de KNVB je gegevens aanpassen.

Correcte gegevens zijn o.a. nodig voor de inning van de contributie via NIKKI. Bedenk dat als je contributie niet kan worden geïnd omdat je gegevens onjuist zijn er financiele gevolgen kunnen zijn. Voor het direct in orde maken van je contributie en het doorgeven van een wijziging via NIKKI kan je mailen naar: [email protected].

Voor overige vragen, vul het formulier in.