Vragenlijst Pupil vd Week

Hoi!

Jij bent gekozen om Pupil vd Week te zijn tijdens een wedstrijd van ons hoofdteam. We willen je op deze dag graag in het zonnetje zetten, dit doen we ook door je voor te stellen aan onze leden. Zou je de vragen hieronder samen met je vader of moeder willen beantwoorden? We willen er ook graag een foto bij. Wij zorgen dan dat je te zien bent als Pupil vd Week op onze mediakanalen.

We wensen je alvast een hele leuke dag toe!

Redactie sv DHL

Vragenlijst Pupil vd Week

Tayyab is de trainer van DHL 1, je mag hem straks een vraag stellen. Wat zou je graag van hem willen weten?

Je ouders mogen helpen om een vraag te bedenken!

Wil je profvoetballer worden of iets heel anders? Bij welke club zou je graag willen spelen? Vul maar aan!

Heb je voor ons een (portret) foto in DHL shirt? Dat zou leuk zijn!

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht