DHL Clubpas

• 5% extra credits bij het opwaarderen van je clubpas
  • Eenvoudig opladen met iDEAL via ‘mijkniponline.nl’ of met PIN bij de bar
  • Mobiel betalen via de Knipp App

De clubpas is geïntroduceerd om veilig, snel en simpel te kunnen betalen aan de bar in onze kantine. Het kassasysteem is voor jou en voor onze vrijwillige barmedewerkers zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt. De Clubpas levert ook een voordeel op;  je ontvangt bij iedere opwaardering 5% extra credits.

Voor de administratieve afhandeling heeft SV DHL een overeenkomst gesloten met Twelve. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je aan onze bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Mijn clubpas activeren, beheren en opwaarderen, hoe doe ik dit?

• Je kunt via www.mijnkniponline.nl inloggen met je clubpas.
  • Daarvoor heb je een email van [email protected] ontvangen (let op: kan in de spam komen!)
  • Heb je die niet meer, dan kun je een email sturen naar: [email protected]
  • Er zal dan spoedig een nieuwe e-mail worden verzonden.

Met je e-mailadres en de door jouw zelf aangemaakte wachtwoord kun je inloggen in www.mijnkniponline.nl. Wat kan je inzien op MijnKnipOnline’?

• Persoonlijke saldo’s en transacties inzien
  • Persoonlijke instellingen inzien en wijzigen
  • Clubpas(sen) blokkeren en deblokkeren
  • Clubpassen koppelen. De rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in (handig als u de gegevens/transacties van andere gezinsleden wilt inzien). Stuur voor deze optie een mail met pasnummers naar: [email protected]

Opwaarderen van de clubpas is eenvoudig. Het opwaarderen kan niet met contant geld maar kan alleen via:

• Bij de bar met een PIN-transactie
  • Ga voor opwaarderen via iDeal naar www.mijnkniponline.nl
    Op de site zul je voor de eerste keer een aantal stappen moeten doorlopen, klik hiervoor op 'Registreer'.

Hoe werkt betalen met de clubpas?
Je kunt zonder pincode betalen, snel en veilig. Je saldo wordt digitaal bijgehouden. Dit kun je inzien met bv het meeleesscherm bij de bar. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een betaling met een andere clubpas. Ook is het nog mogelijk om contant af te rekenen. Je kan met je clubpas alleen bij SV DHL afrekenen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Mocht je de clubpas kwijtraken, dan kun je deze blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken. Dat kan allemaal via de app of www.mijnkniponline.nl. Lukt dit niet dan dient u een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw naam, adres en geboortedatum. De clubpas zal door de beheerder worden geblokkeerd en het aanwezige saldo zal op het tijdstip van het blokkerings bericht worden bevroren. Ook wanneer het wel gelukt is via de app of www.mijnkniponline.nl te blokkeren stuur je een mail naar [email protected]. Er wordt zo spoedig mogelijk een nieuwe pas voor je aangemaakt. Als je een nieuwe clubpas hebt, wordt je saldo daar naar toe overgeschreven.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap.

Kan ik ook met mijn mobiel betalen met de DHL Clubpas?
Ja, dat kan via de KNIP App. Je kan deze gratis downloaden in de App Store of via Google Play.

Wat kun je allemaal met de KNIP app?
In het kort de voordelen van de KNIP app:

• Overal en direct inzicht direct inzage in je saldo. Wanneer je op een transactie klikt, zie je precies wat je wanneer hebt afgerekend.
  • Uitnodigen van teamgenoten via de KNIP app
  • Geld geven en geld vragen aan andere clubgenoten via WhatsApp. Geen Tikkie, maar een Knippie!
  • Mogelijkheid tot mobiel betalen via KNIP app
  • Met de KNIP app kun je je saldo op je clubcard direct opwaarderen met iDeal, Credit Card of Direct Debet.

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?
Stuur een e-mail aan [email protected]. Wij zullen ons best doen om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.