Korting op de contributie

Korting op het lidmaatschap van sv DHL? Lees hieronder de mogelijkheden. Op het inschrijfformulier kunt u aangeven of u in het bezit bent van een kortingsregeling.

Delftpas of Rotterdampas
Als je in bezit bent van een geldige Delft of Rotterdampas dan krijg je € 25,00 (voor een volledig jaar) korting op het lidmaatschap van sv DHL. De Delftpas is geldig van 1 maart 2023 tot 28 februari 2024 in het daarop volgende jaar. De korting geldt voor het seizoen waarin de pas afloopt, dus als je een pas hebt voor 1 maart 2021 tot 28 februari 2022 dan geldt de korting voor het seizoen 2021 – 2022. De korting wordt alleen uitbetaald indien aan alle contributie verplichtingen voor dat seizoen is voldaan. Heb je een Delftpas? Vraag dan met dit formulier de korting aan.

Jeugdsportfonds
Dit fonds geeft een bijdrage in de kosten voor sport voor kinderen uit gezinnen met een lager inkomen. Het initiatief voor een bijdrage uit het jeugdsportfonds ligt bij de ouder(s) of verzorger(s). Een intermediar kan een aanvraag indienen, het geld gaat naar de club. Lees hier hoe het werkt.

Stichting Leergeld te Den HaagAls vereniging zijn wij ook nog aangesloten bij stichting Leergeld in Den Haag waar u mogelijk ook in aanmerking kunt komen voor vergoeding van voetbalschoenen, scheenbeschermers, trainingspak etc.

Ooievaarspas
Voor seizoen 2023 /2024 hanteren wij een (tijdelijke) stop op het afsluiten van een lidmaatschap met de Ooievaarspas.