Hallo Scheids!

3 oktober 2023 21:30

Scheidsrechters zijn belangrijk voor sportiviteit en spelplezier op en rondom het veld. De KNVB en andere sportbonden roepen deze week uit tot ‘Week van de scheidsrechter’. DHL doet hier natuurlijk aan mee, want dat past helemaal bij de gedragscode van DHL.

DHL heeft goede en enthousiaste scheidsrechters. Dat zijn de gediplomeerde scheidsrechters, jeugdscheidsrechters, maar ook de vele vaders of moeders die een wedstrijd leiden. Soms in de stromende regen maar gelukkig ook vaak in het zonnetje. Maar belangrijk is dat ze er zijn, want zonder hen is er geen wedstrijd! Deze mensen verdienen positieve aandacht van ons allemaal.

Op zaterdag 7 oktober staan de scheidsrechters in de schijnwerpers! Laat dan zien dat je de scheids die de wedstrijd gefloten heeft waardeert.

Net als alle voorgaande jaren roepen we alle teams op om na afloop van de wedstrijd de scheidsrechter te bedanken. Doe dat eigenlijk altijd na de wedstrijd met een handje want dat waarderen ze.

Mede namens het bestuur DHL,

Peter Ormskerk