We gaan weer loten verkopen!

22 september 2023 17:00

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. De vereniging zet samen de schouders eronder! We hopen op een mooie opbrengst ten behoeve van activiteiten voor onze jeugd.

De actie loopt van 23 september tot 11 november 2023

Regelmatig worden er vanuit onze activiteiten commissie leuke activiteiten georganiseerd voor onze jeugdleden. Ook dit jaar staat er weer genoeg in de planning en kunnen we uw steun dus goed gebruiken!

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media. Zelf loten kopen kan ook, en doe je hier: https://lot.clubactie.nl/lot/sv-dhl/472676\

teun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.

Vorig jaar haalden we bijna 2500 euro op en realiseerden we een nieuwe geluidsinstalatie voor buiten. Dit jaar hopen we weer op zo’n mooi bedrag, we gaan samen voor de verkoop van 1000 loten. Doe je mee?