Geslaagde opening nieuwe seizoen

10 september 2023 13:15

Op deze zinderend hete september dag was het extra genieten op het nieuwe Jaap Holierhoek terras.

De (nieuwe) vlaggen hangen uit op deze feestelijke dag. In de vroege ochtend was het nog aangenaam op en langs de velden.

Voorzitter Paul de Bree spreekt de aanwezigen toe tijdens de opening van het nieuwe Jaap Holierhoek terras.

Sjaan, zus van Jaap Holierhoek, had een mooie toespraak voorbereid over wat DHL en Jaap voor elkaar hebben betekend.

Executeur Agniet Bommele is blij dat Jaap niet zal worden vergeten bij zijn DHL.

Max (JO10-1) was Pupil vd Week bij de wedstrijd tegen BMT. De Leeuwen verloren hun eerste thuisduel met 1-3. En ja, het was warm.

Er is nu genoeg ruimte om met je team nog even een drankje te doen na de wedstrijd.

Ook dit is DHL, de jeugd helpt mee. Een heerlijk vers broodje shoarma. Alle vrijwilligers weer enorm bedankt!

DJ Lucles draait ondertussen heerlijke muziek aan elkaar. Het bleef nog lang gezellig!