Nieuw seizoen, nieuw tenue!

17 augustus 2023 20:00

Binnenkort in de kledingtas; het nieuwe wedstrijdtenue van DHL/Quick! Alle DHL teams gaan dit seizoen spelen in deze nieuwe outfit, hier gepresenteerd door Ivo (selectie) en Savedin (O18-1). Met de korte mouw en luchtige stof hopen we op wat meer comfort voor onze voetballers. Seizoen 2023/2024 Let's GO!

Afbeelding_van_Inge2.jpg

Onze kledingcommissie heeft diverse ontwerpen en merken uitvoerig bekeken en laten doorpassen. Uiteindelijk werd 'het streepje' ook door het bestuur verkozen tot het nieuwe thuis shirt. De webshop met nog meer DHL/Quick items hopen we ook snel online te zetten. Hier vind je straks ook kleding om in te trainen en om je wedstrijdoutfit mee aan te vullen. We bedanken de kledingcommissie voor al hun harde werk💪.

7_x_7.jpg