Mijn ome Jaap

25 juni 2023 17:15

Met het realiseren van het Jaap Holierhoek terras werd Leo Massar geprikkeld om ook zijn steentje daaraan bij te dragen. "Hij was voor ons een geweldige leider".

Bezig geweest met het zoeken naar betaalbaar glas voor de afzetting met constructiepalen kwam ik uit bij Tuinglas.nl uit Joure, fijn bedrijf en service vriendelijk.

Nadat begin juni de levering plaats vond, zijn we gaan inplannen voor de montage van de afscheiding. Start woensdagmorgen 14 juni en daarna nog 4 ochtenden 16, 19, 21, afhandelen op 23 juni. Met een aantal mensen deze klus realiseren is wel erg leuk, en ook zoals we dit bij DHL doen.

De dagen van montage waren ziedend warm en soms tropisch heet en dan toch heerlijk aan de slag. Waarschijnlijk bevangen door de warmte, dwalen mijn gedachten verder terug in de tijd en ik realiseer mij dat ik een foto moet hebben van mijn pupillentijd met ome Jaap als leider. Jaja; mijn ome Jaap, onze ome Jaap, meneer Holierhoek. Een elftal met vele bekende namen die later allemaal 1ste elftal spelers zouden zijn, waarvan er een zelf bij ADO en Ajax onder de lat zou staan.

Screenshot_2023-06-25_5.34.21_PM.png

Ik schrik van iets dat achter mij valt, en kom weer in de realiteit en zie dat we nog 3 palen moeten monteren. Wat is het warm, maar toch, wat een mooie herinneringen bij een historische club zijn dit. Samen met een hoop fijne mensen die (vrijwillig) met DHL bezig zijn.

23 juni, alles is bijna gereed alleen breken er 2 glasschermen in onze handen spontaan. Jammer, maar dit zijn dingen die gebeuren en waar je niets meer mee kan. Het was wel even balen dat dit plaats vond, maar niet getreurd ,het gaat allemaal goed komen. Iedereen bedankt voor de hulp deze dagen.

Voor alle voetballers sters) van DHL in welk team je ook speelt, dan wens ik jullie allemaal een Ome JAAP toe. Met respect en waardering voor wat deze mensen doen. Laten we hopen dat dit voor jullie allemaal ook een stimulans is om er voor je club s.v. DHL te zijn.

Tjee jonge wat een schitterend terras Ome Jaap!