Bedankt hulpverleners

22 juni 2023 13:45

Binnen nog geen 24 uur zijn de hulpdiensten twee keer uitgerukt naar DHL voor een reanimatie.

Update: onze trainer is inmiddels bij kennis en van de IC af. We denken aan hem, en zijn gezin, en zijn voor nu heel erg opgelucht en blij.
We wensen hem een spoedig herstel toe. De speler die bij het Walking Football aanwezig was donderdag, is helaas in het ziekenhuis aan complicaties overleden. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden. Veel sterkte gewenst namens DHL.

Wat woensdagavond een gezellige laatste training moest zijn voor onze jongste jeugd, werd overschaduwd door het onwel raken van een trainer. Nog geen dag later is er eind van de ochtend opnieuw iemand onwel geworden tijdens het Walking Football. In beide gevallen was er reanimatie nodig, die kwam gelukkig snel op gang.

We leven natuurlijk ontzettend mee met de personen en families die dit is overkomen. Namens de vereniging heel veel sterkte gewenst.

Langs deze weg willen wij ook onze dank en complimenten uitspreken aan de DHL'ers, de burgerhulpverleners en het ambulance -en politiepersoneel die betrokken waren. Vorig jaar is er intern nog een reanimatie en AED training georganiseerd, we ondervinden nu hoe waardevol dit is voor een vereniging.

Ben je getuige geweest en heb je behoefte aan hulp? Laat het dan weten. Let een beetje op elkaar en steun elkaar waar nodig.

Namens het bestuur van DHL