DHL trots op Stefan de Ree

12 juni 2023 21:45

Stefan is onze vrijwilliger, maar daarnaast ook werkzaam bij DHL Global Forwarding op Schiphol als warehouse medewerker. Dubbel DHL dus voor onze scheids! Onlangs verscheen er een stukje van hem in het DGF journaal, waarin hij met enthousiasme vertelde over zijn vrijwilligerswerk bij onze club.

Beste collega’s,

Ik ben Stefan de Ree en kom uit Delft. Ik doe al ruim 25 jaar vrijwilligerswerk bij voetbalvereniging sv-DHL in Delft. Ik ben zelf al 43 jaar lid van deze vereniging en heb hier als voetballer in de hele jeugd en ook een aantal jaren in senioren gespeeld. Ik ben diverse jaren leider geweest van een jeugdteam en ben ook als trainer actief geweest bij Mini-F en diverse andere jeugdteams, dit zijn kinderen van 4-6 jaar die spelenderwijs leren voetballen. Ik heb ook een trainerscursus gevolgd en heb hiervoor mijn diploma behaald.

In 1989 heb ik de BOS-cursus van de KNVB gevolgd om ook als verenigingsscheidsrechter te kunnen fungeren en doe dit wekelijks nog met heel veel plezier.

Bij sv-DHL is het altijd gezellig en iedereen is hier van harte welkom en de afgelopen jaren is deze club enorm gegroeid qua aantal leden en dat is erg leuk om te zien.

We hebben een grote groep enthousiaste vrijwilligers die er wekelijks voor zorgen dat alles op de trainings- en speeldagen goed is geregeld.

Stefan de Ree