Eindfeest 1 juli

14 juni 2023 13:45

Aan alles komt een einde, zo ook aan seizoen 22/23. Jij bent van harte welkom om bij DHL alvast in vakantiestemming te komen! In mediterraanse sfeer bieden wij onze leden en vrijwilligers een avond met hapjes, drankjes, muziek en gezelligheid.

Het is ook de avond dat wij onze VRIJWILLIGER VAN HET JAAR bekend maken, laten we hem of haar samen in het zonnetje zetten!

Vanaf 17.30 uur 😎
Welkom!

Vanaf 18.00 uur Buffet (aanmelden!) 🍲

Om onze vrijwilligers te bedanken voor hun inzet dit jaar kunnen zij zich gratis aanmelden voor een heerlijk Mediterraanse buffet. De overige gasten vragen wij om een bijdrage. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Vanaf 20.00 uur Feestavond 🍹
Met de bekendmaking van de sv DHL Vrijwilliger vh Jaar. Onder het genot van zonnige muziek, hapjes & drankjes luiden we samen de zomer in.