Luqa en Ning geslaagd

26 mei 2023 20:15

Een welverdiend diploma als verenigingsscheidsrechter voor onze DHL spelers.

Bij Oliveo in Pijnacker werd de cursus voor verenigingsscheidsrechter georganiseerd. In totaal zijn er 4 cursusavonden gevolgd en 4 wedstrijden onder begeleiding van een ervaren scheidsrechter gefloten bij DHL. Woensdagavond mochten Luqa en Ning uit handen van docent Jan ter Harmsel hun welverdiende diploma ontvangen. Als blijk van waardering voor hun inzet kregen zij vanuit DHL een mooi scheidsrechters tenue cadeau.

Wij wensen Ning en Luqa heel veel plezier en succes met het fluiten van hun toekomstige wedstrijden bij DHL!

thumbnail_IMG-20230525-WA0002.jpg