Naar de bekerfinale op 3 juni

Op 3 juni gaat het gebeuren; dan spelen de leeuwen van de O19-1 hun bekerfinale tegen Botlek bij Westlandia in Naaldwijk.

FINALE KNVB ZWALUWEN JEUGD BEKER 🏆

Zaterdag 3 juni
Tijd: 16.00 uur

Natuurlijk willen we met zoveel mogelijk supporters bij de wedstrijd aanwezig zijn! Wij gaan ervan uit dat we waar mogelijk met elkaar meerijden, het kan druk zijn met parkeren.

Dit het adres:

R.K.V.V. Westlandia
Sportpark de Hoge Bomen 4
2671 NZ Naaldwijk

Spelersbus
De spelers en staf vertrekken om 14.00 uur met een bus richting Naaldwijk vanaf het parkeerterrein bij DHC. Om 19.00 uur reizen ze, hopelijk samen met de beker, weer terug naar de Brasserskade.

Leden en vrijwilligers van DHL kunnen voor 5 euro p.p. met de bus mee. Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!

Je kunt je opgeven en betalen via dit inschrijfformulier:
Inschrijfformulier busreis 3 juni