Kopers en verkopers bedankt!

2 maart 2023 15:15

De opbrengst van de Grote Clubactie 2022 is bekend, wat een mooie prestatie van onze jeugdleden die de loten mochten verkopen!

Vele jeugdleden hebben bijgedragen aan de mooie opbrengst van € 2481,48 uit de Grote Clubactie. Daar is SV DHL natuurlijk alle verkopers en kopers heel dankbaar voor.

Drie toppers staken er dit jaar bovenuit, zij wisten de meeste loten te verkopen. Per verkocht lot ontvangen de verkopers zelf ook een klein bedrag voor in hun spaarpot.

De opbrengst wordt besteed aan een nieuwe geluidsinstallatie buiten. Hiermee kunnen we hopelijk snel genieten van een muziekje buiten en het weer omroepen bij wedstrijden en activiteiten.

PUPIL_VD_WEEK_2.png