7 x 7 voetbal m/v iets voor jou?

21 februari 2023 21:30

De veteranen 7x7 dames en heren zijn op zoek naar nieuwe spelers of teams die bij onze mooie vereniging recreatief een balletje willen trappen.

Veteranencompetitie 7x7 DHL Heren 35 +

Al meer dan 20 jaar wordt er bij voetbalvereniging DHL op de zondag een succesvolle 7x7 veteranen competitie gespeeld.

We willen er heel graag nieuwe 7x7 vrienden voetbalteams bij hebben om op de zondagmorgen bij DHL, vanaf 10.00 uur gezellig en sportief 2x 30 minuten te voetballen op een half veld tegen de andere 7x7 teams.

Op dit moment spelen er 5 teams van verschillende verenigingen met spelers ouder dan 35 jaar. We voetballen elk voorjaar (2e helft maart t/m juni) en najaar september t/m half december) op vrijwel elke zondagmorgen. De voor- en najaar competitie wordt afgesloten met een onderling toernooi met na afloop gezellig wat eten en drinken!

Veteranencompetitie 7x7 DHL dames 30+

Ook ons veteranen vrouwenteam is op zoek naar enthousiaste vrouwen die het leuk vinden om gezamenlijk een balletje te trappen.

De Leeuwinnen trainen op woensdagavond om 20.30 uur en spelen een korte KNVB competitie in het voor- en najaar. Dit is in toernooiverband (4 à 5 vrijdagavonden) tegen andere verenigingen uit de regio. Aansluitend is er natuurlijk altijd een gezellige 'derde helft'.

Voetbalervaring is absoluut geen must en iedereen is welkom. Kom gerust een paar keer vrijblijvend meetrainen om te ervaren hoe leuk voetballen is!

Heb je interesse in de veteranencompetitie, of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of bel met:

Heren: Louis van der Weijde 06-21203202 of Hans Kanij 06-22235011

Dames: Nathalie Karsten 06-12088539

Wil je inschrijven voor het 7 x 7 voetbal, bekijk dan hier wat de kosten zijn.