De bewuste kantine: voeden of vullen?

16 maart 2016 14:15

Sv DHL heeft zich aangemeld om deel te nemen aan de wedstrijd "De Bewuste Kantine". Sportpresentator Wilfred Genee is initiatiefnemer van 'Vullen of Voeden' en probeert gezonder eten en drinken op de menukaart van sportkantines te krijgen.

Sv DHL vindt dat zij ook een taak heeft om aandacht te geven aan gezonder eten en drinken en dit ook aan te bieden aan haar leden en bezoekers.

De verandering gaat niet ten koste van de gezelligheid op de club. Er wordt niets verboden, maar wel veranderd.

Op zaterdag 12 maart jl. zijn we gestart met de verkoop van broodjes gezond. Het is super hoeveel positieve reacties we tot nu toe hebben mogen ontvangen.

Vanaf zaterdag 19 maart 2016 zal het assortiment worden uitgebreid met nog meer gezonder eten en drinken. Wat het gaat worden? Dit willen we nog niet verklappen. We willen je graag laten verrassen, dus kom zaterdag naar Sv DHL!

www.vullenofvoeden.nl