8 januari Oud DHL - Nieuw DHL

3 januari 2023 20:30

Oud DHL en Nieuw DHL gaan deze dag hun wedstrijd spelen om de Jan van den Akker trofee. Jan overleed op 21 december j.l. We willen hem nu en in de toekomst jaarlijks herdenken tijdens de nieuwjaarswedstrijd tussen Oud & Nieuw.

Na 1 minuut stilte trappen de (oud) DHL-ers om 14.00 uur af. Team Oud DHL zal bestaan uit voetballers en trainers met een DHL verleden, de huidige selectie vertegenwoordigt het Nieuwe DHL team. Na de wedstrijd volgt de eerste uitreiking van de Jan vd Akker trofee, een bijzonder moment, waar ook de familie bij aanwezig zal zijn. Wij hopen natuurlijk ook op veel publiek langs de kant!

Na de wedstrijd bent u van harte welkom om nog even een drankje te doen in onze kantine. Er is ook gelegenheid om een herinnering over Jan te delen of een bericht te schrijven in een condoleanceboek in onze hal.

Tijdens de receptie vanaf 16.30 uur zal Paul de Bree, voorzitter van DHL, zijn nieuwjaarstoespraak houden en het glas heffen. Ook is dit het moment waarop wij onze jubilarissen huldigen.

Tot ziens op 8 januari!