In Memoriam Jan vd Akker

22 december 2022 17:00

29 januari 1942 - 21 december 2022

Geschrokken, vol ontsteltenis en verdriet melden wij het overlijden van Jan van den Akker, clubicoon van onze vereniging.

Jan was lange tijd speler van ons eerste elftal en later verschillende periodes trainer van het eerste team.

Wij herinneren Jan als een bevlogen man, een man met passie voor de voetbalsport en een groot hart voor zijn medemens.

Jan was nog altijd bezoeker van de wedstrijden van ons eerste team. Die hij met een altijd kritische blik aanschouwde.

De beleving langs de kant, maar dan zonder Jan, zal nooit meer dezelfde zijn.

Bestuur sv DHL

De uitvaart van Jan zal plaatsvinden op donderdag 29 december om 9.30 uur in de aula van crematorium Iepenhof. Namens DHL zal voorzitter Paul de Bree spreken. Wij wensen Jan's vrouw Anneke, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden veel kracht en sterkte toe.

Jan als trainer van het succcesvolle DHL 1 in 1974. Lees hier het verhaal.
thumbnail_1971-1980_003a_1974_Wilhelmus.jpg