Oudjaar sluiting en Nieuwjaar opening

Van zaterdag 24 december tot maandag 2 januari geen voetbalactiviteiten bij DHL.

Tijdens deze periode zijn er geen voetbalgerelateerde activiteiten bij DHL. We gaan dus even niet trainen of oefenen, zo gunnen we ook onze vrijwilligers hun verdiende vrije dagen. Vanaf 2 januari mag men weer trainen, dit laten we aan de teams zelf over. De competitie ligt nog even stil.

Op zondag 8 januari sluiten we de vakantieperiode echt af en beginnen we 2023 met een Nieuwjaars aftrap! Om 14.00 uur is er volgens traditie een openingswedstrijd tussen Oud DHL & Nieuw DHL. Iedereen is van harte welkom om oud of nieuw te supporten.

Om 16.00 uur proosten we samen op het nieuwe jaar en is er een receptie van 1 uur waarin we ook onze jubilarissen zullen huldigen. Hapjes & drankjes zijn dan van het huis. Leden ontvangen een uitnodiging.

Wij wensen je alvast fijne feestdagen toe en hopen je op 8 januari te zien.