Oud papier inleveren niet meer mogelijk

7 november 2022 22:00

De grote papiercontainer op ons terrein zal binnenkort verdwijnen.

Huiseigenaren die hun oud papier willen wegbrengen, kunnen dat binnenkort niet meer doen bij de papiercontainer van onze voetbalvereniging. De container zal binnenkort verdwijnen.

Wij staan nog steeds achter het scheiden van afval en het sorteren van oud papier maar de omvang van de container belemmerd ook de inrichting van ons terrein. Daarbij levert het de club niet heel veel op aan inkomsten.

De voorzieningen die er nog wel zijn op ons terrein om oud papier te scheiden zijn voor eigen gebruik, dit is geen inzamelpunt meer.

Dank u wel.

Untitled_design.png