Jeugd zet zich in voor de jeugd

9 maart 2022 10:30

Op de inzet van onze eigen jeugdspelers kunnen we bij DHL al jaren bouwen.

Binnen onze club investeren we veel in opleiden, ook vanuit onze eigen jeugd. We hebben veel talent rondlopen, niet alleen op voetballend gebied maar ook in de organisatie daaromheen. Binnen onze 019 teams zijn er een aantal spelers die ook nog een eigen team binnen de club begeleiden en is er wekelijks veel fluitende jeugd actief. Bij de mini-F zet Olaf uit de O16 zich al lange tijd in op zaterdagochtend. Hij heeft onlangs twee nieuwe aspirant trainers erbij gekregen uit de 013, Maks en Liam.

IMG-20220308-WA0001_1.jpg

We zijn ontzettend blij en trots op al onze jeugd vrijwilligers, maar dit kan natuurlijk niet zonder de inzet en begeleiding van ervaren trainers, scheidsrechters en onze Hoofd opleidingen Paul Koekenberg. sv DHL is een erkend leerbedrijf en we staan ook open voor bijvoorbeeld maatschappelijke stages. Wil je meer weten of heb je vragen? neem dan contact op met Paul via [email protected]