Veteranen 7 x 7 voorjaarscompetitie

27 februari 2022 14:15

Vanaf zondag 6 maart starten de heren 7x7 weer op de zondag. De dames spelen op 11 maart hun eerste competitie wedstrijden.

Heren veteranencompetitie 7x7 DHL
Al zo’n 20 jaar wordt er bij DHL een succesvolle 7x7 veteranencompetitie gespeeld. Er spelen teams van verschillende verenigingen met 7 spelers (ouder dan 35 jaar) elk voorjaar en najaar een leuke competitie. Het leuke is dat in de elftallen alles gemixt is. Er spelen jongens die in het verleden in het eerste elftal gespeeld hebben samen met jongens die niet verder kwamen dan het achttiende. De voor- en najaar competitie wordt afgesloten met een feestelijk toernooi. Daar hoort natuurlijk een maaltijd en een feestavond bij. Het programma is hier te vinden

Dames 30+ 7x7
Martin en Dennis hebben weer een team van enthousiste dames bij elkaar gebracht om in het groen-wit ten stijde te trekken in de KNVB competitie. In dit team spelen ook een aantal moeders en vrijwilligers van sv DHL. De wedstrijden worden 1 x in de 2 weken gespeeld op de vrijdagavond in toernooivorm. Dit betekent dat ze maximaal 4 wedstrijdjes van 20 minuten per avond spelen. Elke vereniging is tijdens de reeks (minimaal) eenmaal gastheer en speelt de overige momenten bij de andere verenigingen uit de poule. Bekijk hier het programma. De DHL dames spelen op vrijdag 13 mei thuis.