Algemene Ledenvergadering (ALV)

30 november om 20.00 uur

Binnenkort ontvangen onze leden per e-mail een uitnodiging om deel te nemen.

Onze ALV zal dit keer volledig digitaal zijn. Hiervoor werken wij samen met een externe partner die alles in huis heeft om dit technisch uitvoerbaar te maken. Het bestuur zal aanwezig zijn bij sv DHL en live verbinding met u hebben. U hoeft geen microfoon of camera aan te zetten, u kunt wel via een chatfunctie met ons communiceren bij vragen.

Bent u eenmaal ingelogd door middel van een registratie en verkregen code dan wijst alles voor zich. Voorafgaand kunnen zo ook de benodigde stukken worden ingezien en tijdens de vergadering kan men stemmen.

Vindt u het lastig, of beschikt u niet over smartphone, computer of tablet? Dan kunt u misschien met iemand afspreken en de vergadering samen volgen.

Vrijwilliges van sv DHL die niet stemgerechtigd zijn maar wel graag de vergadering willen volgen kunnen hiertoe een verzoek indienen. Stuurt u een mail naar [email protected]

Bekijk hier alvast een filmpje met uitleg over de Online ALV.