Start Grote Clubactie

19 september 2020 0:15

Vanaf zaterdag 19 september gaan we (weer) loten verkopen van de Grote Clubactie!
Help jij mee om onze clubkas te spekken, zodat we nog meer mooie momenten op de club kunnen beleven?

GROTE CLUBACTIE
Vanaf 19 september gaat de Grote Clubactie weer van start!!!  Uiteraard doet DHL weer mee. De Grote Clubactie levert elk jaar een mooi bedrag op voor onze vereniging en zeker dit jaar kan onze vereniging een extra centje goed gebruiken.

Waar gaat de opbrengst dit jaar naar toe?
Een nieuwe geluidsinstallatie voor in de kantine

Verkoopmethode(n)
Verkoop de loten aan je familie, vrienden, buren, bewoners in jouw buurt, enz. De loten kosten dit jaar weer EUR 3,00 per stuk waarvan maar liefst 80% naar DHL gaat.

Online verkoop ( Makkelijk en simpel )
Hoe werkt het?  Ga naar de volgende website:  https://clubactie.nl/lot/sv-dhl/472676  of scan de Qr code. Screenshot_2020-09-14_at_3.47.25_PM_-_Edited.png
Deze pagina kan je makkelijk delen met familie, buren, kennissen etc. Hiervoor ga je boven in het scherm naar "delen".

Op de site kan de koper de hoeveelheid loten invullen. Verder word er gevraagd naar de naam van de verkoper (optioneel), naam , bankgegevens en emailadres van de koper. Na het akkoord geven van de voorwaarden en de koop worden de loten naar het opgegeven emailadres verstuurd.

Verkoop via verkoopboekje
Hoe werkt het?  Net zoals vorige jaren zal de verkoop van loten via het verkoopboekje via automatische incasso verlopen. Dit betekent dus dat als je loten verkoopt, je maar 1x langs de deur hoeft. De kopers vullen het aantal loten en hun bankrekeningnummer in. Het totaalbedrag wordt dan automatisch bij de koper afgeschreven en tegelijkertijd krijgen zij via hun afschrift hun lotnummer(s).

De officiële lotenverkoop begint op zaterdag 19 september.  Indien je boekje vol is, lever deze dan z.s.m. in en vraag (eventueel) een nieuw verkoopboekje. De inlever box voor ingevulde boekjes staat in de kantine.

Heel veel succes met de verkoop! Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op:  [email protected]

Grote Clubactie commissie,   Petra Lukassen en Ronald van Gend

download.png