Ode aan ons nieuwe hoofdveld

9 augustus 2020 12:00

Hoi nieuw veld 1, van harte welkom in onze DHL familie.

Als jonge telg met je gras haartjes kort en in de clubkleuren van DHL sta je bij ons in het middelpunt.
We gaan je zelfs hoofdveld noemen waar de beste spelers op spelen en je familieleden en hun gasten jou vanaf de tribune komen bekijken. Iedere avond gaan we je in het zonnetje zetten met de nieuwe led-verlichting.

Door weer en wind, met zon, sneeuw of regen zullen we altijd op elkaar kunnen vertrouwen.
Samen gaan we nog vele mooie momenten met elkaar meemaken en de DHL geschiedenis schrijven.
Lang plezier met elkaar hebben en vele vrienden en vriendinnen van andere verenigingen verblijden,
maar ik hoop nog vaker sportief teleurstellen.

Ik hoop dat je je snel thuisvoelt bij ons en het DHL gevoel uitstraalt.
Dan hebben we binnen de kortste keer de eerste DHL kampioen die op jou handen gedragen wordt.
Veel plezier binnen de familie en als het zwaar wordt staan we voor elkaar klaar.

Groetjes je DHL familielid