Stad Delft Bokaal Zaalvoetbaltoernooi op 28 december

2 december 2015 9:15

3e RODI Media / DSW Zorgverzekeraar Stad Delft Bokaal Zaalvoetbaltoernooi op 28 december!

Tijdens de Najaarsvergadering van de Sectie Voetbal van de Sportraad van Delft heeft de loting plaatsgevonden van de 3e RODI Media / DSW Zorgverzekeraar Stad Delft Bokaal Zaalvoetbaltoernooi. Dit zaalvoetbaltoernooi voor standaardteams wordt gehouden op maandag 28 december a.s. in de Sporthal “Buitenhof”.

Aanvang van het toernooi is om 19.15 uur en sv DHL speelt haar 1e wedstrijd om 19.40 uur tegen Vitesse Delft. De duur van een wedstrijd is 1 x 20 minuten. De nummer 1 per poule plaatst zich voor de finale wedstrijd welke omstreeks 22.15 uur is gepland.

De loting gaf het onderstaande resultaat. DHL werd geplaatst in de poule van titelhouder Concordia.

Poule A:

SEP