'Voetbal is er zeker ook voor meiden'

27 mei 2019 10:45

Sinds een aantal jaren kent sportvereniging De Hollandse Leeuw (sv DHL) een actieve afdeling meidenvoetbal.
In het seizoen 2018-2019 speelden we met 4 meidenteams - leeftijdscategorie 10 t/m 18 jaar (MO11, MO13, MO15 en MO17) en zijn we gestart met een vrouwenteam in een 7x7 competitie.

Toch kunnen we voor het nieuwe seizoen nog nieuwe leden gebruiken in onze teams, nog niet alle meidenteams zijn goed op sterkte en zou het mooi zijn om ook een MO19 van de grond te krijgen. De meiden spelen op zaterdag hun wedstrijden en maandag/woensdag zijn de vaste trainingsavonden.

Ieder team heeft minimaal één trainer en één leidster die de meiden op en rond het veld begeleiden.

Wil je ook (beginnen met) voetballen of een keer op proef meetrainen, kom dan gerust een keer langs, alleen of met een vriendin en wie weet speel jij volgend seizoen in het groen-wit van sv DHL!

Voor vragen kun je ook contact opnemen met meidencoördinatoren Ron Breuseker en Suzanne Cramer ([email protected]) voor meer informatie.