Informatie voor de leden van DVC en DHL

17 mei 2019 19:30

De besturen van beide verenigingen hebben in overleg besloten om het initiatief te nemen om een verdere samenwerking tussen beide verenigingen nader te gaan onderzoeken.

Om hier invulling aan te geven is er een werkgroep ingesteld die bestaat uit leden van beide verenigingen en een vertegenwoordiger van de KNVB. De werkgroep heeft de opdracht meegekregen om te onderzoeken welke vorm van samenwerking, gericht op de toekomst, wenselijk en haalbaar zou kunnen zijn.

Het streven van de besturen is om aan het einde van 2019 de rapportage van de werkgroep te kunnen ontvangen.

Vanzelfsprekend worden de leden tijdig geïnformeerd en bij een eventuele besluitvorming betrokken.

Edwin Dado, voorzitter DVC
Paul de Bree, voorzitter sv DHL