SV DHL ontvangt donatie uit het Rabobank Coöperatiefonds

31 maart 2019 10:15

Tijdens een feestelijke bijeenkomst op dinsdag 26 maart heeft de SV DHL een donatie van € 5.000 ontvangen uit het Rabobank Coöperatiefonds. DHL had een aanvraag voor een donatie ingediend om geld in te zamelen voor het project renovatie accommodatie. Hiermee wil DHL haar kleedkamers een facelift geven .

De bijeenkomst werd georganiseerd in het Rabobankkantoor in Delft. 19 andere verenigingen en stichtingen mochten ook een cheque in ontvangst nemen. Mandy van Schie en Petra den Boer, medewerkers bij de Rabobank reikten de cheques uit. In totaal is er een bedrag van € 79.680,- geschonken aan alle 19 verenigingen/stichtingen. Het bestuur en de leden van DHL zijn enorm blij met de donatie

Het Rabobank Coöperatiefonds:
Iedere vereniging of stichting in de omgeving van Delft, Pijnacker, Nootdorp en Lansingerland kan een aanvraag voor een donatie indienen. Met het Rabobank Coöperatiefonds investeert de bank een deel van haar winst in lokale projecten en initiatieven. De themagroep Coöperatiefonds, bestaande uit ledenraadsleden van de bank, behandelt de aanvragen en toetst deze aan de criteria van het fonds. Elk jaar zijn er drie momenten waarop een aanvraag voor een donatie kan worden ingediend, in 2019 kan dat nog voor 1 juni of voor 1 november.