Nieuwbouw sv DHL gaat door!

16 maart 2019 8:15

Beste leden, oud-leden, ouders, verzorgers, sponsoren en vrienden van sv DHL,

Na de nodige inspanningen is het nu definitief dat wij medio mei starten met de nieuwbouw in het midden van onze accommodatie. De aannemer is oud 1e elftal speler Peter Kouwenhoven van PK Bouw uit Delft. Binnenkort worden de 6 bomen gerooid welke naast de kantine staan bij het hoofdveld.

De bouwvergunning, de offerte van de bank, de garantie van Stichting Waarborgfonds Sport en de Gemeente Delft (minimaal 50%) zijn op dit moment aanwezig.

De inschrijving van de obligaties van € 1.500 of € 500 is bijna vol. De thermometer staat op € 55.500.!

Slechts 1 horde moet nog genomen worden:

*         Uitgifte van een obligatie minimaal groot € 60.000, rente 9% en aflossing deels door giften in 6 jaar.

Het realiseren van het bijeen brengen van de € 60.000 aan obligaties hebben wij als vereniging zelf in de hand, samen met u. Indien we meer inschrijvingen ontvangen, zal de voorkant van onze accommodatie uitvoerig worden meegenomen in de verbouwing.

Diverse personen hebben mondeling een toezegging gedaan echter is dit nog niet definitief bevestigd via de website. De sluitingsdatum is 15 april a.s.

Het is mogelijk om in te schrijven via:
<http://www.obligatieplan.nl/sv-dhl/homewww.obligatieplan.nl/sv-dhl/home .

Wilt u helpen, wacht dan niet en schrijf in!

Wij gaan in week 21 starten (19
mei) met de bouw en verwachten dat eind september de oplevering plaats
vindt.

Met sportieve groet,