Kom jij ook onze Leeuwinnen (30+) aanmoedigen op vrijdagavond 8 maart 2019 om 20u?

6 maart 2019 13:30

Voor het eerst in het 103 jarige geschiedenis van sv DHL hebben 15 dames zich ingeschreven voor de 7x7 voorjaarsreeks vrouwenvoetbal in de leeftijdscategorie 30+.

Op vrijdagavond 8 maart 2019 spelen zij hun eerste drie wedstrijden thuis op het hoofdveld onder begeleiding van Martin Lander. Martin traint de dames vanaf begin dit seizoen op de vrijdagavond en heeft ze klaar gestoomd voor het voetballen in competitieverband. Op het veld zien we vele moeders van onze jeugdleden.

We zien jullie graag op deze avond langs de lijn om onze dames aan te moedigen en onze clubhuis is deze avond ook geopend