Eindresultaat Grote Clubactie

18 februari 2019 11:30

Hallo allemaal,

We zijn verheugd om te kunnen melden dat de Grote clubactie dit jaar een mooi resultaat heeft opgeleverd van:

EURO 2568,20

Iedereen bedankt voor de bijdrage aan dit mooie resultaat. De opbrengst zal besteed worden aan de aanschaf van een nieuwe betonnen tafeltennis tafel. Een mooie aanvulling op de nieuwe speeltuin.

Verder zijn in de afgelopen week de winnaars van de verkoperswedstrijd onder luid applaus in het zonnetje gezet. Zie de foto's!

Tenslotte willen wij Andrean Loizides van Excelsior4All bedanken voor het beschikbaar stellen van de wedstrijdkaarten.

Op naar volgend jaar; op naar een nog mooier resultaat!

Met sportieve groet,

De Grote Clubactie commissie