Nieuwjaarsreceptie sv-DHL zeer druk bezocht

9 januari 2019 12:45

Zondag 6 januari jl was de Nieuwjaarsreceptie van sv-DHL. Het informele gedeelte begon om 12:00 met een aantal jeugdwedstrijden en om 14:00 uur met een wedstrijd tussen DHL 1 en Oud DHL 1. Om 16:00 uur begon de formele receptie met om 16.45 uur de toespraak van voorzitter Paul de Bree met als eerste de allerbeste wensen voor alle aanwezigen.

De voorzitter benadrukte nogmaals dat de vereniging sv-DHL een gezonde vereniging is en dat we binnenkort starten met de verbouwing van het midden gedeelte van ons complex. Er waren deze receptie ook 10 jubilarissen. Een prachtig aantal met als hoogtepunt het 60-jarige lidmaatschap van Fred Jansen.

De jubilarissen zijn verder:

25 jaar lid:

- Louis van der Weijde