ADO Den Haag – Ajax zondag 24 februari om 12.15 uur

7 januari 2019 8:15

Wilt u met uw zoon, dochter of teamgenoten deze wedstrijd bezoeken, dan kan dit! Stuur dan uiterlijk donderdag 10 januari 2019 een mail aan: [email protected]

Geef in de mail aan hoeveel kaarten u wilt bestellen en van iedereen de voorletter(s), achternaam, woonplaats, geboortedatum en het team.

Hoe te betalen en wanneer? Maak het totaalbedrag van de voetbalkaartjes direct over op: NL63ABNA0432846212 t.n.v. Jeugd Stimuleringsfonds o.v.v. ADO, naam van het kind en het team.

Regels vanuit ADO Den Haag:

Voor DHL jeugdleden t/m 14 jaar
Maximaal 1 begeleider per 2 kinderen
Vooraf moeten we een lijst aanleveren met: voorletter(s), achternaam, woonplaats en geboortedatum van iedereen die mee gaat
Kaartjes kosten € 15,00 per persoon. Kinderen en begeleiders betalen hetzelfde tarief
Aanmeldingen via de mail: [email protected]
Betaal vooraf, vóór donderdag 10 januari

Let op: we hebben een beperkt aantal kaarten. Dus op =op!

Te zijner tijd ontvangt u dan informatie over het wanneer u de voetbalkaartjes in de kantine van DHL kunt ophalen.

Een sportieve groet, de activiteitencommissie