Bestuursmedelingen december

31 december 2018 13:00

Beste Leden en ouders,

De eerste seizoenshelft zit erop en we genieten van een winterpauze met mooie kerstdagen en een fijne jaarwisseling. Het bestuur wenst u fijne feestdagen!

En we hebben ook wat mededelingen voor u:

Het bestuur heeft een contract ondertekend met het Active  Health Center gevestigd aan de Kleveringweg 33 in Delft. Vanuit het Health Center krijgen we voor de hele club begeleiding van een professionele fysiotherapeut en kunnen alle teams boven de 12 jaar gebruik maken van de faciliteiten van het centrum. Dit laatste via de contactpersoon van DHL Hoofd opleidingen Paul Koekenberg. Je kan dan met je team tegen een sterk gereduceerde prijs een  bepaalde groepslesgaan volgen of een specifiek op voetbal toegeruste les volgen alles onder begeleiding van professionals van het center. De kosten van een dergelijke les bedragen 75 euro per team.

6 januari houden we onze nieuwjaarsreceptie in de kantine voorafgegaan door een wedstrijd van DHL 1 tegen oud DHL 1  U bent van harte uitgenodigd.

Op 2  februari wordt voor de 2e keer de winterbarbecue gehouden graag tijdig opgeven bij de contactpersonen , zie hiervoor de gegevens op de website.

Op 19 februari ontvangen we weer een scheidsrechter uit de Eredivisie voor een leerzame avond in onze kantine. Betrokkenen worden hiervoor apart uitgenodigd.

Achter de schermen zijn we druk bezig met de verbouwing bij de Gemeente Delft is Gemeentegarantie aangevraagd. Dit houdt verband met de financiering van de verbouwing , die door de leden op de jaarvergadering is goedgekeurd. In dit kader maken we u graag opmerkzaam op onze obligatie lening,  gegevens  hiervan vind u op de  website.

We blijven ook in gesprek met de andere verenigingen op ons sportpark om gezamenlijk met de Gemeente te overleggen over verbeteringen in het sportpark. Zodra hier iets meer van bekend is hoort u dat van ons.

U merkt het al ook in de Winterstop besturen we gewoon door maar we wensen al onze leden een goede en gezonde winterstop.

Paul de Bree