Winter BBQ DHL, zaterdag 2 februari

28 december 2018 10:00

Een avondje gezellig eten, drinken, muziek en kletsen voor alle DHL’ers en hun gezin. Met vooraf een voetbalwedstrijd voor jong en oud.

17.00 uur start voetbalwedstrijd, vanaf 18.00 uur BBQ en van 20.00 tot uiterlijk 23.00 uur muziek en dansen.

Volwassenen € 15 (3x vlees en 1x vis)
Kinderen t/m 12 jaar € 8,50 (3x vlees)
Inclusief stokbrood, salades, sauzen en voor de kinderen friet. Er wordt voor u gebakken.

Inschrijven kan door bijgevoegd aanmeldformulier vóór 25 januari 2019 te mailen naar [email protected].

Prijs: Volwassenen € 15 p.p. / Kinderen t/m 12 jaar € 8,50 p.p.

Graag dit formulier vóór 25 januari mailen naar [email protected] en tegelijk het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL63ABNA0432846212 ten name van Jeugd Stimuleringsfonds onder vermelding van winterBBQ en uw naam.

Meer informatie? Mail gerust of stel je vraag aan Carolien of Gabi van de Activiteitencommissie.