Persbericht wedstrijd sv DHL 1 tegen oud DHL 1 op 6 januari

28 december 2018 10:00

Teammanager Leo Massar van oud sv DHL heeft weer een team uitgenodigd voor de traditionele nieuwjaarswedstrijd tegen het huidige team van sv DHL, onder leiding van coach René Slegtenhorst, die spelen in een competitie waarvan de uitkomst zeker niet voorspelbaar is, en DHL moet in de eerste helft bij de eerste 6 ploegen eindigen om verzekerd te zijn van het 3de klasse schap in seizoen 2019 – 2020, veel succes met de wedstrijden in het nieuwe jaar.

De wedstrijd zal gespeeld worden op zondag 6 januari 2019 en de aanvang van de wedstrijd is om 14:00 uur, op het sportcomplex van sv DHL aan de Brasserskade, voor aanvang deze wedstrijd spelen diverse jeugdteams in de leeftijd JO10, JO11, JO12 en JO13 onderling een wedstrijd aanvang van de jeugdwedstrijden is 12:00 uur.

Het team oud sv DHL van coach Peter Pothof en assistent coach Rob Hoefnagel zal gaan spelen met de jongere ( oud spelers) o.a., Joris Aerns, Marvin vd Krogt en Andrean Loizides om oud sv De Hollandse Leeuw nog meer tegenstand te kunnen laten bieden aan het team van trainer René Slegtenhorst.

De uitnodig
ing krijgen die spelers, die zeker is dat hij minimaal 20 wedstrijden in het eerste van sv DHL heeft gespeeld, als organisatie van deze wedstrijd is het vanzelfsprekend dat dit ook een eer moet zijn om daar deel vanuit te maken, buiten de vanzelfsprekende gezelligheid van zo'n wedstrijd.

De kwaliteit van het aantal oud sv DHL spelers die deze selectie
heeft en zeker gezien de verjonging die door gevoerd is, geeft de trainers van het team van oud sv DHL de mogelijkheid om alsteams te presteren en voor leuke wedstrijden te zorgen aan de Brasserskade, zo zal er ook dit jaar weer gestreden worden voor de club eer die te behalen valt met de wedstrijd.

Genoeg ingrediënten voor een geweldige gezellige wedstrijd en een begin van 2019 bij sv DHL op zondag 6 januari aanvang 14:00 uur op het sportcomplex aan de Brasserskade bij de sv D.H.L. als voorbereiding voor het huidige sv DHL naar de tweede helft van deze vreemde competitie zal er eerst een gezamenlijke lunch worden genuttigd en elkaar gezien en gesproken te hebben om vervolgens de strijd aan te gaan voor een goed en sportief resultaat.

Technische staf oud sv DHL 2019.

Coach; Peter Pothof.

Ass. Coach; Rob Hoefnagel.

Leider; Wim van Gend.

Ass. Scheidsrechter; Theo Olierook.

Verzorger; Wim Post.

Ondersteuning; Henk Lukassen.

Ondersteuning: Jan Schilperoort.

Scheidsrechter: Guus Heemskerk.

De 20 spelers die zijn uitgenodigd voor de wedstrijd van 2019.

John Gillemans, Valentijn Dukker, Koos van Leeuwen, Ben Hoefnagel, Wouter van Eijk, Andrean Loizides, Ruud Stift, Martin van der Voorde, Richard Lukassen, Floor Bekker, Arnoud Dukker, John Lander, Remy Kooymans, Joris Aerns, Marvin vd Krogt, Driss Bibouh, Henk Sjoerd Los, Stefan Verhoef, Mark van Dijk, Ben Benningshof.

We wensen iedereen goed, gezond en sportief 2019.

Leo Massar

Teammanager oud sv DHL.