DHL heeft er weer 2 gediplomeerde verenigingsscheidsrechters bij!

20 december 2018 13:45

Rene Bloot en Brendan Day hebben de afgelopen maanden de cursus verenigingsscheidsrechter van de KNVB gevolgd.

Onder begeleiding van diverse praktijkbegeleiders vanuit DHL hebben ze 4 stagewedstrijden moeten fluiten en ze hebben tevens op de cursusavonden zelf een wedstrijd moeten fluiten waarbij ze beoordeeld werden.

De cursus werd gegeven bij sv-Nootdorp en de cursus werd gegeven door Jan ter Harmsel van de KNVB. Donderdag 19 december was de laatste lesavond waarbij aan het einde van de avond door alle cursisten een spelregeltoets moest worden gemaakt waarbij er minimaal 6 van de 10 vragen goed beantwoord moesten worden. Gelukkig hebben alle cursisten deze toets met goed gevolg afgelegd en kregen alle cursisten uit handen van Jan ter Harmsel het felbegeerde diploma en een mooie batch overhandigd.

Namens sv-DHL feliciteer ik Rene en Brendan van harte met het behaalde diploma en wens jullie heel veel plezier en succes bij het fluiten van jullie wedstrijden bij onze vereniging.

Michel Dingenouts
Scheidsrechterscoordinator sv-DHL