Nieuwbouw sv DHL

21 november 2018 10:15

Beste leden, oud-leden, ouders, verzorgers, sponsoren en vrienden van sv DHL,

Zoals de meesten van u al hebben vernomen, is DHL dicht bij het starten van nieuwbouw in het midden van onze accommodatie. De vergunning, de offerte van de bank en de garantie van Stichting Waarborgfonds Sport zijn op dit moment aanwezig. Twee hordes moeten we nog nemen:

•De gemeente Delft dient een garantie af te geven van minimaal 50%;
•Uitgifte van een obligatie minimaal groot € 60.000, rente 9% en aflossing deels door giften in 6 jaar.

Het realiseren van het bijeenbrengen van de € 60.000 aan obligaties hebben wij als vereniging zelf in de hand, samen met u. Het bestuur is in gesprek met de gemeente om de minimale garantie af te geven. Indien we meer inschrijvingen ontvangen, zal de voorkant van onze accommodatie uitvoerig worden meegenomen in de verbouwing.

Het is nu mogelijk om in te schrijven via: www.obligatieplan.nl/sv-dhl/home

Wilt u helpen, wacht dan niet en schrijf in. Wij willen in mei starten met de bouw!

Met sportieve groet,

Bestuur en bouwcommissie

sv DHL

Alle informatie over de nieuwbouw kunt ook hier vinden.