Grote clubactie

9 september 2018 19:00

Vanaf 15 september gaat de Grote Clubactie weer van start!!! Uiteraard doet DHL weer mee.

De Grote Clubactie levert elk jaar een mooi bedrag op voor onze vereniging. Van de opbrengst van verleden jaar is de nieuwe speeltuin mede aangelegd.

Waar gaat de opbrengst naar toe ?

• Aanschaf buiten tafeltennistafel

Verkoop de loten aan je familie, vrienden, buren, bewoners in jouw buurt, enz. De loten kosten dit jaar weer EUR 3,00 per stuk waarvan maar liefst 80% naar DHL gaat.

Beste verkopers actie

Voor de beste verkopers binnen DHL zijn er leuke prijzen te winnen!!! Meer info volgt hier nog over.

Hiernaast zijn via de Grote Clubactie Kids site ook veel mooie prijzen te winnen voor de beste landelijke verkopers. Voor meer info ga je naar: www.kids.clubactie.nl

(o.a. kaarten voor Bobbejaanland, fiets, Playstation 4 spel computer)

Hoe werkt het ?

Net zoals vorige jaren zal de verkoop van loten via automatische incasso verlopen. Dit betekent dus dat als je loten verkoopt, je maar 1x langs de deur hoeft. De kopers vullen het aantal loten en hun bankrekeningnummer in. Het totaalbedrag wordt dan automatisch bij de koper afgeschreven en tegelijkertijd krijgen zij via hun afschrift hun lotnummer(s). Dit betekent ook dat de lotenverkopers niet met contant geld over straat hoeven te lopen of ouders mee moeten om het geld te innen. Veel veiliger dus.

Nog even kort op een rijtje:

1. Je hoeft maar 1x naar een adres om loten te verkopen
2. Alles gaat automatisch
3. Je gaat niet met geld over straat
4. Je hoeft geen loten te brengen

Vanaf zaterdag  8 september zullen de verkoopboekjes verspreid worden. De officiële lotenverkoop begint opzaterdag 15 september. Indien je boekje vol is, lever deze dan z.s.m. in en vraag (eventueel) een nieuw verkoopboekje. De inlever box voor ingevulde boekjes staat in de kantine.

Heel veel succes met de verkoop! Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Grote Clubactie commissie,

Petra Lukassen