Aanschaf DHL-voetbalsokken

24 augustus 2018 21:45

Beste ouders en verzorgers,

De trainingen zijn weer begonnen en over ruim een week starten de eerste bekerwedstrijden. Al meerdere jaren wordt de DHL kleding van de club geleased. Ook dit jaar is dit het geval en staan bijna alle teamtassen klaar en komt de laatste (dames)kleding binnen.

Toch is het dit jaar iets anders dan de voorgaande jaren. De sokken, die na ieder seizoen behouden mocht worden omdat ze niet aan iemand anders gegeven kunnen worden, zitten dit jaar niet in de lease(bedrag).

De sokken kunnen los aangeschaft worden (aan de bar voor €10). Hierdoor is het leasebedrag lager en kan zelf bepaald worden of/wanneer nieuwe sokken nodig zijn.
Oftewel mochten de sokken van afgelopen jaar nog passen, gebruik deze en zo niet kunnen ze bij bar gekocht worden.

Let op, alleen DHL sokken zijn toegestaan tijdens de wedstrijden.

Mvg,
De Kledingcommissie