ADO-PSV op 15-9: met de jeugd van DHL er samen heen?

12 juli 2018 9:30

Beste ouder(s) van DHL jeugdleden (t/m 14 jaar),

Jaarlijks worden we door ADO Kids uitgenodigd om een of meerdere wedstrijden bij te wonen op de Lex Schoenmaker Familie Tribune. De uitnodiging is voor kinderen tot en met 14 jaar.

We hebben gekozen voor 3 wedstrijden en als eerste de wedstrijd ADO Den Haag - PSV.

De wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 15 september om 18.30 uur.

De regels voor het bestellen van de kaarten voor deze wedstrijd zijn als volgt:

De voetbalkaartjes kosten 12,50 euro per persoon.

Per 1 kind mag er 1 begeleider mee en die betaalt hetzelfde tarief.

Van elke bezoeker moeten volgende gegevens worden opgegeven:
voorletter, achternaam, woonplaats en geboortedatum.

Wilt u met uw zoons/dochters/teamgenoten/... deze wedstrijd bezoeken, dan kan dit. Stuur dan uiterlijk maandag 27 augustus 2018 een mail aan: [email protected]

Geef in de mail aan hoeveel kaarten u wilt bestellen en de voorletter, achternaam, woonplaats en geboortedatum.

Hoe te betalen en wanneer? Maak het totaalbedrag van de voetbalkaartjes direct over op: NL63ABNA0432846212 t.n.v. Jeugd Stimuleringsfonds o.v.v. ADO, naam van de kinderen en het team.

U dient uiterlijk maandag 27 augustus 2018 het geld te hebben overgemaakt. De voetbalkaartjes kunnen alleen besteld worden als u een mail heeft gezonden naar dit emailadres en de voetbalkaartjes heeft betaald. Let op: we hebben een beperkt aantal kaarten.
Dus op =op!

Te zijner tijd ontvangt u dan informatie over het waar en wanneer u de voetbalkaartjes kunt ophalen.

Een sportieve groet, de activiteitencommissie