DHL 2 kampioen en promoveert naar de 1e klas

4 juni 2018 10:30

Het tweede team van DHL is kampioen geworden in de res.2e klasse B door in de één na laatste wedstrijd van de competitie Full Speed 2 te verslaan met 2 - 1. In deze wedstrijd kon Full Speed nog periode kampioen worden als ze zouden winnen (maar was DHL de betere), maar was het wel een heerlijke Delftse derby.

Door deze overwinning van DHL 2 promoveren ze volgend seizoen naar de res.1ste klas. Deze promotie van DHL 2 past helemaal bij de ambitie van DHL om een stabiele 2e klasser te gaan worden in de komende jaren.

Voor jonge - enthousiaste - prestatie gerichte spelers is DHL dan ook de geschikte club om mee te helpen bouwen aan deze gezonde ambitie die DHL heeft als de 2e grootste vereniging van Delft.

Dus als je dit aanspreekt schuw dan niet om contact op te nemen met DHL en meld je aan voor 15 juni aanstaande!