DHL MO11-1 wint 1e prijs bij toernooi Xerxes DZB in Rotterdam

11 mei 2018 19:15

De meiden van de MO11-1 hebben op donderdag 10 mei naast de meiden van de MO13-1 en MO13-2 en MO15-1 meegedaan aan het meidentoernooi bij Xerxes DZB in Rotterdam.

De eerste wedstrijd tegen de meiden van Xerxes DZB was al duidelijk dat de leeuwinnen er zin in hadden en dat resulteerde in een mooie 4-0 overwinning. De volgende wedstrijd tegen VDL dachten de meiden er in het begin wat te makkelijk over maar ze herpakten zich uitstekend en wonnen deze wedstrijd met 2-1. De laatste wedstrijd zou een echte finalewedstrijd worden tegen de meiden van het echte Excelsior uit Rotterdam waarbij bleek dat ze gelijkwaardig waren en Excelsior kwam op 1-0 voor en het geluk was met ons toen een schot in de 2e helft op de paal kwam en de bal gelukkig weer het veld in kwam. Dit was het sein dat de meiden er nog even vol tegenaan moesten en dat deden ze ook en de verdiende gelijkmaker van Eline, mooi diagonaal schot in de linkerhoek, was de bevrijdende treffer die nodig was om op een beter doelsaldo de 1e prijs mee naar Delft te kunnen nemen. Top gedaan meiden en het was erg leuk om te zien hoe leuk jullie als team samen speelden.